اقیانوس بیکران

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

روزهای خاکستری گذشته

گاهی در دل رنگهای مختلف ودر شور شوق رنگها و انرژی های فراوان ادم دلش میگیرد و در ان هنگام روزهای خاکستری گذشته را بیاد میاورد من همیشه وقتی در زندگی شاد هستم فورا بیاد روزهای سخت خود میافتم و لذت من دو چندان میشود از اینکه روزهای سخت گذشت و احساس بهتری پیدا میکنم. انسانها همیشه قدر موقعیت خود را نمیدانند و تنها هنگامی لذت میبرند که ان نعمت یا شادی در خطر افتد مثلا یادم است بدجوری سرما خورده بودم و حالت تهوع داشتم ولی بعد اینکه خوب شدم چنان از سلامتی خود خوشحال بودم که قبلا نبودمو از موقعیت خود لذت میبردم پس بهتره از موقعیت الان خود لذت ببریم قبل اینکه منفی بازیهها و تفکرات بیهوده مارا به بیماری مبتلا نکند و انسان شاد اگر هم بیمار و یا دارای مشکلی شود زودتر بهبود پیدا میکند تا ادم های منفی و ادمهایی که فقط منتظر بدی و بدبختی هستند تا خود و دیگران را سرزنش کنند

خاکستری



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روزهای خاکستری گذشته

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ
گاهی در دل رنگهای مختلف ودر شور شوق رنگها و انرژی های فراوان ادم دلش میگیرد و در ان هنگام روزهای خاکستری گذشته را بیاد میاورد من همیشه وقتی در زندگی شاد هستم فورا بیاد روزهای سخت خود میافتم و لذت من دو چندان میشود از اینکه روزهای سخت گذشت و احساس بهتری پیدا میکنم. انسانها همیشه قدر موقعیت خود را نمیدانند و تنها هنگامی لذت میبرند که ان نعمت یا شادی در خطر افتد مثلا یادم است بدجوری سرما خورده بودم و حالت تهوع داشتم ولی بعد اینکه خوب شدم چنان از سلامتی خود خوشحال بودم که قبلا نبودمو از موقعیت خود لذت میبردم پس بهتره از موقعیت الان خود لذت ببریم قبل اینکه منفی بازیهها و تفکرات بیهوده مارا به بیماری مبتلا نکند و انسان شاد اگر هم بیمار و یا دارای مشکلی شود زودتر بهبود پیدا میکند تا ادم های منفی و ادمهایی که فقط منتظر بدی و بدبختی هستند تا خود و دیگران را سرزنش کنند

خاکستری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی